Com que, per mogudes, aquest juliol he tingut temps de veure molta...

@JoanPonsPinac
Joan Pons@JoanPonsPinac
25 views Jul 31, 2026 ~1 min read
Advertisement
1
Com que, per mogudes, aquest juliol he tingut temps de veure molta sèrie "nova", us passo un informe d'activitat, per si us fa servei:

"DOS SEMANAS EN AGOSTO"
La que més m'ha agradat. Vacances from hell. Amics de l'uni from hell. Parelles from hell. Mediterraneament from hell.
Media image
2
"JURY DUTY: COMPANY RETREAT"
Mira, doncs jo crec que és millor que la primera, la dels jutjats. Jornades de team building d'empresa, també dies from hell.
Media image
3
"FURIOUS"
El thriller amb angel de la venjança (i rerafons del cas Epstein) que està agradant tothom. Tira molt bé.
Media image
4
"GIGN: UNIDAD DE ÉLITE"
Aquesta també tira, és efectiva i fibrada. Ara, més lletja, rudimentària i garrulaca que la mare que la va parir.
Media image
5
"EL HALCÓN"  
Golf i comèdia, nye. Potser perquè el golf m'interessa entre poc i gens. Ja la segona de "Happy Gilmore" em va decebre. Al costat d'això, és "El apartamento".
Media image
6
"VIDA, LARRY DAVID Y LA BÚSQUEDA DE LA INFELICIDAD"
Hombre, però si això és com "Fuet", Larry! Però amb els sketchos terriblement molt més llargs
Media image
7
"ANN DROID" 
Adoro Diane Morgan i Philomena Cunk em sembla un dels grans personatges de comèdia d'aquest segle. Però això nou li ha quedat tovet.
Media image
8
I "JAADUGAR: A WITCH IN MONGOLIA"
Un anime diferent. Mongòlia, Pèrsia, S. XIII... Una exquisidesa, però potser no per a tots els públics.
Media image
Actions
What You Can Do
  • Export as PDF or Markdown
  • Batch Export to Notion
  • Bookmark & Highlight
  • LinkedIn & Instagram Carousel Maker
Create Free Account

Includes 7-day Premium trial

Advertisement